Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Tanácsok kerékpár vásárláshoz.

Kerékpár vásárlásról

Kis szerviz vagyunk nem kereskedés, de azért mindig akad pár bringa eladósorban nálunk. Ha úgy tévedsz be hozzánk ,kerékpárt szeretnél venni, és ha nincs is azonnal a számodra  megfelelő bringa, de van pár nap türelmed mindent elkövetünk , hogy a legnagyobb megelégedettségben távozz tőlünk.

Mit is teszek mindezért? Van pár fontos kérdés, amit megbeszélünk a számodra megfelelő kerékpár megtalálásához, és nem feltétlen az üzletben található gépekből sózok rád egyet.

Először is meghallgatlak, mi az elképzelésed a kerékpárról hol szeretnéd használni és mire, milyen szín tetszik, mikor tekertél utoljára, milyen az erőnléted, mert szempont lehet ez is.

 Megkérdezném mennyit is szánsz rá,bár kényes kérdés de lényeges.

Megtaláljuk a neked legmegfelelőbb váz méretet. Már biztos van elképzelésem mit is ajánlanék! És megbeszéljük milyen átalakításokat van lehetőség még megtenni az adott kerékpárokon,hogy még jobban megfeleljenek igényeidnek. Sok próba, hogy amit eddig összehoztunk tényleg jó-e?

A végén azért, hogy mindezt nálam tud a legjobb áron megkapni, beszámítok használt kerékpárt, ingyenes üzembe helyezést és szervizt kapsz, és természetesen korrekt garanciát.

 

Ha, el is jutottunk odáig, hogy kerékpározni szeretnénk, és még nincs meg a kiszemelt kedvenc, érdemes, pár kérdést tisztáznunk a vásárlás előtt.

Mire és hol használnánk a legtöbbet, a drót szamarunkat?

Nagyon sok felhasználási területre szakosodott már a kerékpározás és alapjában ugyanaz a végcélunk

dew.jpg

Tekerni velük, de nem mindegy azért, munkába járásra szeretnénk éppen használni őt, vagy kint a természetben, alig járható utakon kalandozni velük. Persze, vannak átfedések a felhasználási területek közt, de azért nem árt, ha tudjuk melyik kerékpár, milyen úton, érzi otthon magát. Nem célom kivesézni a létező összes ágat. Találunk bőven a Neten erről írásokat, de pár alapkérdésben, azért tegyünk rendet! Nagyon dögösen néz ki egy downhill-kerékpár, mint egy cross-motor, de nem egy Balaton körüli túrára találták ki. Ha nem akarjuk, hogy mindig ránk várjanak a társaink, inkább egy jó trekkinggel induljunk útnak.

speci.jpgViszont ha, felmegyünk a fogaskerekűvel a Széchenyi-hegyre, hogy onnan leereszkedjünk, inkább downhill-bringát vigyünk, mint egy versenygépet. Úgy vélem, evvel mindenki tisztában van,mégis ezernyi „össztelóssal”  találkozok, nap mint nap a közutakon. Abból is az olcsó igazán semmire se jó, nagyáruházas típusából.(bővebben : veszélyes hulladék cikkben) Bütykös gumijaival, nem kis gördülési ellenállást kifejtve, tekernek sokan, és küzdenek minden méterért nem beszélve a minden pedálfordulatra eső berugózásról, ami a haladásba fektetett energiánkat emészti fel. Pedig ha kipróbálnának egy 28” kerekű, merev vázas bringát bármilyen váltóval valami használható V-fékkel, micsoda távlatok nyílnának meg!

szutyok.jpg

 

A „szutyok”

 

Árakról

 

Használható új kerékpárra 40-50ezer forint alatt ne is számítsunk, ez nem azt jelenti, hogy ennyi pénzért tárcsafékkel teleszkóppal és minden egyébbel ellátott új gépünk lesz.

Ha mégis van rajta nagyon jó üzletet csinálhatunk, de valószínűbb hogy valami nem igazán minőségi,inkább sz*rt  vettünk.  Sajnos van használhatatlan kategória is. Mit is várhatunk ennyi pénzért? Használhatóságot . A fék fogjon a váltó váltson,ne kelljen gépészkedni rajta. Ha nincs ennyi pénzünk, gondolkozzunk inkább használtban vagy a régi kerékpárunk felújításában.demaiseo.jpg

                                                                                                                                              Dema Iseo 56E Ft    

 

horst.jpgDe ha mégis egy ilyen gépre vágyunk Horst Fuchs segít! 

Összteleszkópos tárcsás MTB

 

Üdvözlök mindenkit legújabb kihagyhatatlan aukciómon!

Engedjék meg, hogy bemutatkozzam, nevem Horst Fuchs (vagy ki a tök).

Tudják, az az öreg kopasz fülbevalós fószer, aki minden rettyen-rutyát akar önre sózni!

 

Kérem hallgassák meg legújabb, kihagyhatatlan, fantasztikus, egyszeri és soha vissza nem térő ajánlatomat mely önnek szól, csak itt és csak most, csak önnek csak 1700ft-ért!(havonta 10éven át)

Legújabb ajánlatom a fantasztikus művészi eleganciával kidolgozott tárcsafékes összteleszkópos  GTX FS downhillkerékpár!

Igénytelen ezüst fényezés emeli a GTX FS eszmei értékét, hiszen képzelje el!: ilyen kerékpár senkinek nincs még egy! Ezzel tuti nagy sikere lesz a nőknél-férfiaknál! Ezzel ha betér egy szupermarketbe, garantált a jókedv és kacagás, de vigyázzon, nehogy felfedezzék a benne rejlő nyersanyag értékét!

Tudják, mint az üvegtigrisben a VAS! Egyszer milliókat fog érni, üzletemberek számára is kiváló befektetés!

De ezzel nem és véget a GTX FS kerékpár páratlan értéknövelő sok tulajdonsága! Nézzük tovább!:

- forgó kerekek

- tekerhető pedál

- kanyarodni képes kormánymű!

- teleszkóp elöl

- teleszkóp hátul

- fék elöl

- fék hátul

- marokváltóchopper.jpg

- Lee FS acélváz (aki tudja miért jó ez az hívjon!)

 

És még sorolhatnám a GTX FS számtalan előnyét, mely megkülönbözteti a többi szokványos kerékpártól.

Ugye mindenki ismeri azt az érzést mikor el kell menni valahová, de nincsen  kocsi, nem jön a busz, és a szomszéd sem ér rá!

 

1-2 hét használat után akár chopperünk is lehet!

 

Itt jön a GTX FS, melynek felpattanva a nyergébe, pillanatok alatt eljutunk távoli célpontunkhoz, közben a nyelvünk lóg, szakad rólunk a víz tekerni ezt a sz..t! Hát nem csodálatos?

Használatba vétel előtt egy kis bütykölést igényel, ezáltal Ön megspórolja egy barkács tanfolyam árát! Hát nem csodálatos? Néhány szerszám és pár anyázással eltöltött óra után Ön boldogan pattanhat újonnan megvásárolt GTX FS kerékpárjára, és tolhatja hosszú kilométereken át!

A GTX FS hátsó kereke lötyög, és nyolcas is van benne de ez jó!Úgy szlalomozik,hogy közben nem is kormányoz!

Nem is csoda, hiszen ezen az ülésen összetörnek a golyói...illetve a csapágynak golyói...

A fékek?  Az is van rajta! És csak most kettő is! Így mindig biztonságban érezheti magát GTX FS kerékpárja mellett!

Elöl hátul tárcsa! Na ez a korszerűség egyértelmű velejárója, amely képes megállítani a GTX FS-ben felhalmozott hihetetlen energiát és dinamizmust!

Lassan gyorsul, szarul lassul!

Ha most elrohan és vesz egy  GTX FS-et, ajándékba kap hozzá, levegőt a kerékbe! Mi több! Ha sikerül mindkét kerék belső felét túlnyomással ellátva kapja meg! Gondolja csak meg, sehol máshol nem kap ilyen ajánlatot!

Férfiaknak jó kemény üléssel mely megdolgozza a prosztatát, mely hölgyek számára is inkább kín mint a kényelem forrása, így nem kell attól tartaniuk hogy esetleg órákig ül rajta!

 

Így Ön se csússzon le a GTX FS-ről, és vegye meg gts.jpgMOST!

Ne foglalkozzon vele mit mond az asszony, vagy a férj! Vásároljon most, amíg lehetősége van rá! Én tudom, sőt biztos vagyok benne, hogy a GTX FS-re önnek és családjának nagy szüksége van, a GTX FS kerékpár nélkül nem élet az élet!

És ha ez nem elég, még egy ok hogy megvegye a GTX FS-et!:Gondoljon a szomszédok ismerősök irigykedő tekintetére!

Amennyiben MOST elrohan, a vételár kifizetése után akár el is viheti a GTX FS-et! Hát nem fantasztikus ajánlat?

Kérem figyelje további akciós ajánlatomat is, hiszen ne feledje!: Horst Fux visszatér, és további szenzációs ajánlatokkal bombázza önt!

Személyes átvételnél más kincseket is talál még áruházunkban garantáltan használhatatlan, gagyi termékeket ,a távol-keletről gyors és pontos kiszolgálással környezet védő csomagolásban! Mindez csak MOST!

 

60-70E Ft-tól már megjelennek az alumínium vázas tán már egy egyszerűbb teleszkóppal is ellátott kerékpárok. Aztán még egy kis pénzt rászánva még több sebességet kapunk hátra amiben az a pláne, hogy nem csak több fokozatunk lehet szélesebb áttételi tartománnyal hanem egy más fajta hátsó agyat is kapunk a fogaskeréksor alá bujtatva. Ő a kazettás agy az eddigi menetes agyakkal szemben nagyon sok előnnyel. Szélesebb csapágyazás, a hátsótengelyről nagy terhet véve el,  több lépcsős porvédelem, esetleg ipari csapágyazás és a több fokozat lehetősége mind mellette szól.

BMX

                      demabmx.jpg

 Dema Hornet 56E Ft

DIRT

 

demadirt.jpg

 

Dema Bore 80E Ft

Valahol ebben az ársávban 60-100E-Ft már igazán élvezhető sok igényt kielégítő az amatőr hobby felhasználás kategóriáján belüli kerékpározásra alkalmas gépeket találunk. Megjelennek az extrémebb felhasználásra tervezett bringák BMX-DIRT gépek szerényebben  felszerelt változatai. Ezekben az a jó, hogy már egy használható jó alapot adnak a későbbi átépítéseknek 100E Ft körül már mechanikus tárcsaféket, zárható rugózású esetleg csillapítással ellátott teleszkópokat is találunk. Mindezt már a megbízható kategóriából. A felső határ még nagyon messze van, de úgy érzem ennek ismertetése nem ezen írás feladata hisz aki már többszázezer forintot költ kerékpárra az alaposan felkészült tudja mit vár a pénzéért.

Mountain Bike

 

demaadro.jpg

 

Dema Adro 108E Ft

És amire vigyázzunk vevőcsalogató trükkök a Multik, sport nagyáruházak kínálatában.

Sokan bedőlnek ,ha az AKCIÓ szót meglátják ennyi meg annyi százalék kedvezmény… előbb számoljunk el tízig és gondolkodjunk. A lealkudott ár sokszor irreálisan magas árat takar. Valóban 70E forintért árulták azt a bringát, amit most 35E forintért kapni? Nem most akciósan van abban az ársávban amennyit valóban ér a gép? (Összehasonlítás!) Egy alkatrész kiemelése a felszereltségből. Általában a hátsó váltót, mint az egész rendszer minőségét tüntetik fel. Pedig a hajtáslánc csak annyit tud amennyit a leggyengébb láncszeme a rendszernek. Hiába van hátul akár Alivió, Deore típusú váltónk, ha elől a pozíciós váltást se tudja . 6-7 fokozat elváltogatásához hátul egy Tourney, Altus is megfelel, nem itt fogja  bizonyítani egy jobb váltó a tudását. A nagyon olcsó kategóriában találni még csúnya dolgokat.  Nagyon olcsón nagy tételben beszerezhető alkatrészekből összehánynak, kerékpár kinézetű dolgokat, fő probléma a sok műanyag és nem kompatibilis gyenge minőségű alkatrészek egy helyen pl: canti és V-fék összecserélése. Nagyon gyenge minőségű bowdenezéstől a körkörösséget nem ismerő hajtóművön át… hagyjuk szót sem érdemel. (Acél abroncsok műgyanta fékbetéttel való párosítása a végtelenítésükről nem is beszélve..) És még van amit nagyon utálok- A látszólag gazdag felszereltséggel kínált kerékpárok ,sárvédő csomagtartó kitámasztó stb. Természetesen  a legolcsóbb legsilányabb kiegészítőkel A sárvédőt még ne is bántsuk, mert ha zörög is, és olcsó acélból van a funkcióját talán még betölti. A csomagtartó általában vékony drótból készült alkotás, se gyerekülés, se túra táska se normálisabb kosár rögzítésére nem alkalmas.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.